wtorek, 19 lutego 2013

Audycja nt zagrożeń duchowych, demonów

Po tych kilku częściach moich tekstów pt Demony są wśród nas otrzymałem wiele maili z podziękowaniami za owe teksty i  przy tej okazji  również materiały polecane jako wartościowe. Jednym z nich jest audycja radiowa, którą słuchałem pobieżnie.



Gość tego radia uprawiał kiedyś medytację, brał narkotyki, nadużywał alkoholu. Wszystko zaczynało się od wyszukania metod ucieczki od kłótni a w dłuższej perspektywie skończyło się na próbach samobójstwa. Medytacje początkowo trwały po 2-3h w tygodniu a następnie codziennie i częściej. Demony dały mu bardzo duże zdolności paranormalne i dojść do poziomu boga.
 Był ateistą a następnie deistą. Ostatecznie jest chyba katolikiem ale przedstawia bardzo wartościowe jak dla mnie badacza demonów kwestie.

http://www29.zippyshare.com/v/87210508/file.html

3 komentarze:

  1. Wysłuchałam " Świadectwa" tego Michała i jedna rzecz nie daje mi spokoju:
    jak myślicie, czy różaniec ma szanse odpędzić demony, czy to tylko taka zagrywka złych duchów, żebyśmy uwierzyli w moc Maryi? Teraz wiem ,że kult maryjny jest bałwochwalstwem, ale kilka lat temu nie wiedziałam i mogę stwierdzić, że dużo moich próśb zostało wysłuchanych po odmówieniu różańca. Czyzby demony mi "pomagały"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://eliasz.dekalog.pl/goscie/palla/krolowa.htm
      Warto zapoznać się z tym wypracowaniem.Odpowiada na wiele pytań.

      Usuń
    2. Wojtuś, wielkie dzięki, świetny ten artykuł, wszystko wyjaśnia. Polecam każdemu się zapoznac z powyższym linkiem.

      Usuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.